Başlangıç

/
0 Yorumlar
                                                 Kendi  halinde bir kızdım bir zamanlar
                                                 
                                                 Sevgi ,aşk gibi kelimeleri bilmezdim ben
Notalar bana arkadaş olmuştu
Sevgiyle henüz yüreğim yoğrulmamıştı
Sonra bir gün bir peri kızı geldi 
Aklıma gelmeyecek şeyler söyledi
Geçmez bir ömür böylece dedi 
Yalnız kalmak için çok erken diye söyledi 
Yağmurda ıslanmayı göze alacaksın ki
Yağmuru sevmeyi öğrenebilesin 
Açarsan şemsiyeni sen her zaman 
O zaman mutlu olamazsın hiçbir zaman
Böyle söyledi peri kızı bana
İlk başta alışamadım ben bunlara
Sonra ..Sonra nedense yüzümü yağmura verdim
Mutluluk yolunda yolum çok emin
Mektup yazmakla başladım işe 
Olsun varsın beni duyar bir şekilde
Yırttım yazdım tekrar yazdım 
Sonunda sihirli kelimeleri buldum
Sıcacık bir çayla yıkadım ruhumu 
Bir anda çok mutlu mu oldum sanki
Arınmış bir halde sığındım bir ağaca
Okudukça açlığımı yatıştırıyordum ben oysa
Uyumuş uyanmışım maviliklerde
Sonra baktım ki dümeninde sarı bir güvercin
Kuşlar uçuyor başımda nedense
Şaşırdım kaldım ben doğrusu bu işe
Çocuk olmuşum elimde çilekten bir balon 
Isırsam mı ısırmasam mı kararsızım şu an
Rüyaymış bu galiba gördüklerim 
Sadece şundan eminim 
Gerçektir seni sevdiğim 
Şu an uzakta olsan da sen
Bu aşk tende oldukça hiç bitmeyecek seni sevmelerim 



Bu yazılarıda sevebilirsin

Hiç yorum yok: